Užite si hladšiu spoluprácu s vašimi klientmi
Používanie onFaktu je pre účtovníkov bezplatné. Umožňujeme vám prepojiť klientske dokumenty s vašim vlastným účtom, aby ste uľahčili spoluprácu s vašimi klientmi.
onFakt je pevne odhodlaný podporovať technologický rozvoj a elektronickú fakturáciu. Ponúkame rôzne spôsoby prepojenia vlastného účtovného softvérového balíka s onFaktom.
onFakt zabezpečuje, aby vaši zákazníci produkovali včasnejšie a presnejšie administratívne záznamy, čo znamená menej problémov pri ich spracovaní.
Otvára si váš klient nový účet onFakt na základe odporúčania z vášho účtu účtovníka? Poďakujeme vám províznym poplatkom.
Rôzne metódy na použitie podľa požadovaného pracovného postupu
onFakt exportuje nákupné a predajné faktúry do formátu UBL (Universal Business Language). Tieto súbory je možné importovať a spracovať takmer v akomkoľvek účtovnom balíku.
Synchronizujte všetky klientske dokumenty s vlastným serverom, prostredím OneDrive, Dropbox alebo Google Drive. Môžete ich spracovať vo vlastnom účtovnom softvéri z týchto platforiem.
Univerzálne doručovacie platformy zaisťujú, že vaši klienti vám môžu posielať svoje dokumenty priamo z onFakt.
onFakt má priame prepojenie s účtovným softvérom bežiacim v cloude. Používatelia posielajú svoje faktúry priamo z onFaktu do príslušného súboru vo vašom účtovnom balíku.
Jednoduché, rýchle a zadarmo!
dokumenty doteraz vytvorené pomocou onFakt
Použite svoj vlastný dôveryhodný účtovnícky balík, ale minimalizujte manuálne zadávanie spolupráce so zákazníkom prostredníctvom onFaktu. Jeho faktúry vytvorené pomocou onFaktu sa dajú ľahko preniesť do takmer ľubovoľného účtovného balíka.
VYTVORIŤ ÚČET!